Asia it is

25 januari 2018 - Melbourne, Australië

Daar zit ik dan...Melbourne international Airport, klaar om Australie te verlaten. Het land waar alles begon, waar ik me nog nooit zo gelukkig heb gevoeld maar ook waar ik me nog nooit zo verdrietig heb gevoeld. Waar ik de leukste travel friends heb ontmoet en waar ik heel heel heel erg veel herinneringen heb gemaakt. Het is gek om weg te gaan maar ik weet zeker dat ik ooit weer eens terug ga naar dit prachtige land. Het is dus zeker geen 'goodbye' maar een 'I see ya when I see ya'. Op naar Bali. Tijdens m'n twee weken in Melbourne heb ik het een en ander kunnen uitzoeken en staan mijn vluchten tot aan mn thuiskomst vast. Leuk en spannend tegelijk! 3,5 week Bali, 3,5 week Filippijnen, 4 dagen Hong Kong, 4 weken Sri Lanka en dan eindig ik in Singapore vanwaar ik 19 april naar huis vlieg. Voorlopig niet meer koken in hostels, ontelbare massages/manicuren/pedicures en facials, ultra witte stranden, elke dag uiteten en de mooiste duik bestemmingen van de wereld. De Australische dollars zijn ingeruild voor de Indonesische Rupiah. Ja..ik ben klaar voor Azië. Op naar nog meer avonturen, herinneringen en nieuwe vrienden!

XOXO

1. Andy Karsseboom:
    Schat,
    Hele goede reis en geniet van Azië!
    Jij gaat nog een aantal maanden genieten maar wij zijn alvast aan het aftellen :-)

Hou van je! XXX
  2. Anja en Xaveer:
    25 januari 2018
    Hele mooie dagen en weken.
    Geniet vooral Kus van ons.
  3. Simone:
    Hele toffe tijd toegewenst mop! Lekker genieten!! Xxxx
  4. Erna:
    26 januari 2018
    Heeel veel plezier in Azië, geniet er van, liefs Erna
  5. Marlinda:
    28 januari 2018
    Veel plezier mop!
    Ik stuur je de gegevens van Wayan. Het zou super zijn als je met hem een tour gaat maken.