Australia 2.0

1 april 2017 - Sydney, Australië

Daar ben ik weer! Na 3 maanden terug in Australië. Het voelt als thuiskomen, wat denk ik een positief gevoel is. De afgelopen maanden zijn voorbij gevlogen. Het was fijn om thuis te zijn en het afscheid viel enorm zwaar. M'n gevoel is dit keer zo anders dan de eerste keer dat ik vertrok. Zowel de situatie thuis als in Australië is enorm veranderd waardoor mijn enthousiasme mij een beetje in de steek laat. Ik laat het allemaal maar op me af komen en op de vraag hoe lang ik dit keer weg blijf kan ik geen antwoord geven. Zolang ik het naar me zin heb blijf ik hier, en mocht ik lekker terug naar huis willen pak ik het vliegtuig naar huis. Maar voorlopig ben ik nog wel even aan de andere kant van de wereld te vinden want ik heb boerderij werk gevonden! Jeeej. Ik ga in Cunnamulla werken, een klein dorpje 800km landinwaarts vanuit Brisbane. Het is een cattle farm wat inhoudt dat ik met dieren zal gaan werken in plaats van appels plukken of iets dergelijks. Echt zo leuk! Ik vertrek morgen ochtend richting de middle of nowhere en ik ben ontzettend benieuwd hoe ik het zal vinden en wat ik allemaal zal gaan doen daar. Waarschijnlijk zit ik daar de aankomende drie maanden zodat ik een tweede jaar werk visum aan kan vragen. Dit wil ik graag omdat ik de west- en zuidkust van Australië nog wil zien maar ik eerst weer wat geld moet verdienen. M'n bankrekening vult zich helaas niet zelf aan..morgen ochtend staat me een busreis van 11 uur te wachten. Ach ja, eergisteren zat ik nog 18 uur in het vliegtuig dus die 11 uur kunnen er ook nog wel bij. Ik heb vannacht de hele nacht wakker gelegen door de jetlag dus ik zal vast heerlijk slapen in de bus. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn boerinnen leven. Tot snel maar weer!

XOXO

1. Marlinda:
    Succes meis! Maak er een mooie tijd van! X
  2. Duikmaatje:
    1 april 2017
    Das dan een beste reis, Hoop op een mooie tijd voor je!
  3. Andy Karsseboom:
    1 april 2017
    Boer zoekt vrouw internationaal....
    Maak er een mooie tijd van Mop! Maak je droomreis af zoals je gepland had.
    xxx hvj
  4. Erna:
    1 april 2017
    Fijn om over je te lezen. Veel succes en plezier met het boerenleven. Leuk dat het gelukt is werk te vinden en nog wel met dieren. Lfs! Erna
  5. Irene:
    Hi lieverd,
    Snap je dubbele gevoel hoor. Was fijn om je weer even gezien te hebben. Maak er weer een mooie tijd van Down Under. En laat ons meegenieten van je prachtige avonturen in je blog.
    Knuffel Irene xx
  6. Kristel:
    6 april 2017
    Heel veel plezier Cheyen! Geniet van alles wat op je pad kom!